środa, 2 marca 2011

Rodopski patatnik a la bulgarska kucharka

Obiecałam już jakiś czas temu, że wrzucę przepis na bułgarskie danie prosto z pięknych Rodopów. Nawet się zabrałam za gotowanie, ale coś pokręciłam, zapomniałam się, zajęłam się czymś innym i nie wyszedł. Tzn. wyszedł, ale kiepsko :) W związku z tym wrzucam filmik z BTV (po bułgarsku) i mam nadzieję, że pomoże wam w sprawnym przygotowaniu tego dzieła :) Poniżej filmu skrócone tłumaczenie.




Trzemy parę ziemniaków (u mnie się mówi "tarkujemu"), cebulę i dodajemy biały słony ser (może być polska feta, ale lepsza będzie bułgarska). Dodajemy garść mięty i jajko. Nie zapomnijcie o kapce soli (ser powinien być słony, więc uważajcie. Mieszamy wszystko ładnie. Jak już to przygotujemy, to robimy jak pani na filmie :) Wszystko na patelni. I gotowe! :) Pytajcie mnie, nie wiem jak mi to nie wyszło.. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz